Overslaan en naar de inhoud gaan

Beroering over uitvaartspot

De Ster-commercial 'de ballonvaart' van Yarden Holding uit Diemen heeft voor flink wat verontwaardigde reacties gezorgd. Veel mensen zouden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het bewuste spotje komen twee ballonvaarders tijdens een vlucht in moeilijkheden en vliegen ze recht op een woud van windmolens af. Nadat alle ballast overboord is gegooid, besluit de gezagvoerder zijn fotograferende partner als laatste ballast uit het mandje te mikken. De daadwerkelijke handeling is echter niet te zien. Hierna verschijnt de naam Yarden in beeld met de slogan 'zorg voor een goede afloop'. Het is de nieuwste commercial waarin de uitvaartverzorger probeert zijn thema 'zorg voor een goede afloop' vorm te geven. Eerder in de campagne werden soortgelijke gevallen in beeld gebracht. Het ging steeds om een incident waarbij het helemaal fout lijkt te gaan, maar waarvan de afloop steeds in het vage blijft. ´In de commercial is sprake van een ongeluk... of niet, dat blijft in het midden`, zegt A. van de Wiel, voorzitter van de holdingdirectie van Yarden in het Utrechts Nieuwsblad. ´Maar bij Yarden is de afloop altijd goed. Wij spotten dus niet met de dood of een ongeluk.`

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in