Beroering over uitvaartspot


In het bewuste spotje komen twee ballonvaarders tijdens een vlucht in moeilijkheden en vliegen ze recht op een woud van windmolens af. Nadat alle ballast overboord is gegooid, besluit de gezagvoerder zijn fotograferende partner als laatste ballast uit het mandje te mikken. De daadwerkelijke handeling is echter niet te zien. Hierna verschijnt de naam Yarden in beeld met de slogan 'zorg voor een goede afloop'. Het is de nieuwste commercial waarin de uitvaartverzorger probeert zijn thema 'zorg voor een goede afloop' vorm te geven. Eerder in de campagne werden soortgelijke gevallen in beeld gebracht. Het ging steeds om een incident waarbij het helemaal fout lijkt te gaan, maar waarvan de afloop steeds in het vage blijft. ´In de commercial is sprake van een ongeluk... of niet, dat blijft in het midden`, zegt A. van de Wiel, voorzitter van de holdingdirectie van Yarden in het Utrechts Nieuwsblad. ´Maar bij Yarden is de afloop altijd goed. Wij spotten dus niet met de dood of een ongeluk.`
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid