Overslaan en naar de inhoud gaan

Beau heeft het even loodzwaar

Zo ben je een van de beste lopende levende merken in Nederland, een goed jaar later ben je rijp voor de Loden Leeuw van Tros Radar voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zo ben je een van de beste lopende levende merken in Nederland, een goed jaar later ben je rijp voor de van Tros Radar voor de meest irritante BN-er in een reclame. Maar Beau had begin 2006 op zijn weblog al vastgesteld:

related partner content for mobile comes here

Dan komt het op lenigheid aan. Beau is nog steeds een van de betere presentatoren, en trouwens ook een vaardig columnist , Maar levende merken kunnen makkelijk hun hand overspelen. Nu staat Beau voor eeuwig in een rijtje met Frits Bom.

Overigens stemde 40 procent van de Tros Radar-kijkers op de ontblote Beau in Scarlet-reclames. Welk deel daarvan was man, welk deel vrouw?

Scarlet scoorde twee keer een Loden Leeuw, ook met de commercial met een jong meisje in een erotische pose. Zo'n 36 procent van de ruim 60.000 stemmers vond dat de meest irritante uiting.

Over 2004 was het rad voor ogen draaiende leen imperium van Dirk Scheringa - nog steeds op vrije voeten - met Frits Bom als leidsman de winnaar van de Loden Leeuw en de vervelendste BN-ers waren de Tokkies bij Chello van UPC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in