Beau heeft het even loodzwaar


Zo ben je een van de beste lopende levende merken in Nederland, een goed jaar later ben je rijp voor de Loden Leeuw van Tros Radar voor de meest irritante BN-er in een reclame. Maar Beau had begin 2006 op zijn weblog al vastgesteld: Hoera, ik ben uit!
Dan komt het op lenigheid aan. Beau is nog steeds een van de betere presentatoren, en trouwens ook een vaardig columnist in Nieuwe Revu, Maar levende merken kunnen makkelijk hun hand overspelen. Nu staat Beau voor eeuwig in een rijtje met Frits Bom.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOverigens stemde 40 procent van de Tros Radar-kijkers op de ontblote Beau in Scarlet-reclames. Welk deel daarvan was man, welk deel vrouw?
Scarlet scoorde twee keer een Loden Leeuw, ook met de commercial met een jong meisje in een erotische pose. Zo'n 36 procent van de ruim 60.000 stemmers vond dat de meest irritante uiting.
Over 2004 was het rad voor ogen draaiende leen imperium van Dirk Scheringa - nog steeds op vrije voeten - met Frits Bom als leidsman de winnaar van de Loden Leeuw en de vervelendste BN-ers waren de Tokkies bij Chello van UPC.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid