Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn start met mobiele telefonie onder huismerk

Albert Heijn verkoopt vanaf vandaag in alle winkels prepaidkaarten onder eigen merk. De overkoepelende naam voor de nieuwe service is AH…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met AH Mobiel krijgt de klant altijd 10 procent meer beltegoed. De introductie van AH Mobiel past in het streven van Albert Heijn om de klant steeds meer gemak te bieden, geïntegreerd in het dagelijks winkelen.
AH Mobiel is een overeenkomst tussen Albert Heijn en KPN Mobile. Doordat Albert Heijn grote volumes afneemt, profiteren klanten hiervan en kunnen zij, in vergelijking met andere aanbieders van mobiele telefonie diensten, voordeliger bellen met AH Mobiel. Bij aanschaf van een AH Mobiel Prepaidkaart ter waarde van 20 euro krijgen klanten altijd 2 euro extra beltegoed. Hiermee bellen zij dus 10 procent langer voor hetzelfde geld. Klanten van AH Mobiel maken gebruik van het KPN Mobile netwerk met landelijke dekking.

related partner content for mobile comes here

Om gebruik te maken van AH Mobiel heeft de klant eenmalig het AH Prepaid SIM-pakket nodig. Dit SIM-pakket zit verpakt in een blik en is in alle vestigingen van Albert Heijn in de schappen te vinden voor 16 euro. Bij aankoop van het pakket krijgt de klant in totaal 13 euro beltegoed, dat kan worden opgewaardeerd met de AH Prepaidkaarten. Door aanvraagkaarten in het SIM-pakket maakt Albert het haar klanten gemakkelijk om het SIM-lock op te heffen en het huidige 06-nummer mee te nemen. Albert Heijn zegt sinds 1999 al de grootste aanbieder van prepaidkaarten te zijn. Albert Heijn verkoopt ongeveer 15 procent van alle prepaidkaarten in Nederland.

In Engeland bieden de grote mobiele telefoonbedrijven al langer ruimte aan retailers om mobiele telefoon onder het huismerk te plaatsen. Voor de retailer is het een kans om zijn omzet te vergroten en de klant meer te bieden. Voor de operators bestaat de kans dat ze nieuwe gebruikers krijgen die gebruik maken van het bestaande netwerk, maar minder kosten, omdat ze zich direct tot de retailer wenden met hun vragen en klachten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in