Overslaan en naar de inhoud gaan

Wit wint Euprio Award voor campagne ‘HvA maakt er een punt van’

De campagne bestaat uit drie minicampagnes, allemaal gericht op de oplossing van actuele grootstedelijke vraagstukken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Euprio, de organisatie van Europese PR- en communicatieadviseurs van Universiteiten en Hogescholen, heeft de corporate campagne van de Hogeschool van Amsterdam verkozen tot de beste Europese campagne van het afgelopen studiejaar.

related partner content for mobile comes here

‘Ouder worden in de stad’
De campagne, ‘HvA maakt er een punt van’, is opgebouwd uit minicampagnes, waarin telkens een ander actueel, grootstedelijk vraagstuk centraal staat, bijvoorbeeld ‘Ouder worden in de stad’, ‘Meedoen in de stad’ en ‘Afvalhergebruik in de stad’. De minicampagnes hebben een transmediale aanpak. Lectoren, studenten en docenten vertellen via hun eigen sociale media hoe zij met hun projecten bijdragen aan het oplossen van een vraagstuk.

Netwerken
De campagnes worden ondersteund door billboards in Amsterdam, PR, advertenties in samenwerking met maatschappelijke partners en bedrijven, en posters en digitale kanalen binnen de HvA. Op de HvA-website komt alles bij elkaar. Hier worden de netwerken van de HvA, lectoren, docenten en studenten aan elkaar verbonden.

13 partners en 2 wethouders
In de 3 minicampagnes die tot nu toe zijn uitgevoerd hebben 13 partners en 2 wethouders een actieve bijdrage geleverd. Het bruto bereik (bereik x contactfrequentie) – online plus offline – ligt per minicampagne rond de 3 miljoen.

Originaliteit
De winnaar wordt voor de helft bepaald door een jury van communicatiedirecteuren van kennisinstellingen en voor de andere helft door de deelnemers aan de Euprio-conferentie van afgelopen week in Antwerpen. De HvA-campagne is verkozen vanwege de originaliteit, de creativiteit in concept en uitvoering, de resultaten en het rendement.
De campagne is ontwikkeld door Wit Communicatie in samenwerking met Beautiful Minds.
Euprio verenigt meer dan 700 adviseurs uit 25 Europese landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in