Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is de meest gemaakte fout in het bepalen van de ROI?

En 3 andere lezenwaardige internationale artikelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heel belangrijk: winst is niet hetzelfde als geld. Maar dat wist u vast al...

2.

72 procent van Axel Springers omzet komt uit de digitale businesses, 13 procent meer dan zes jaar geleden. 

Hoe doet die grote Duitse uitgever dat?

3.

Grote winkels aan de rand van de stad, met die opzichtige schreeuwerige reclames hebben vast en zeker de laagste prijzen. Het blijkt dat veel consumenten dit soort stereotypen geloven, ook al zijn ze niet waar.

4.

Forbes denkt dat de betaalde éénuursservice (en de gratis tweeuurservice)  van Amamzon kan gaan werken, in financieel opzicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in