Vea: social media top, telemarketing flop
Vorige week organiseerde Vea Evolve de jaarlijkse Top of Flop sessie. Voorafgaand aan de sessie deden 293 mensen mee aan een online onderzoek. De absolute topper voor 2010 is social media geworden: 85 pct van de ondervraagden gaat in 2010 meer tijd en geld steken in social media en dan met name in Facebook (70 pct) en in mindere mate in Hyves.
80 Pct van de respondenten geeft aan dit jaar meer tijd en geld te besteden aan online activiteiten. Binnen online advertising is social media de absolute winnaar geworden. Op de tweede plaats staat mobile advertising met 80 pct.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBij de niet-digitale media is marketing pr de grootste stijger. Van adverterend en reclamemakend Nederland gaat 67 pct meer tijd en geld aan besteden aan marketing pr in 2010. Telemarketing wordt daarentegen betiteld als Flop van 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid