Overslaan en naar de inhoud gaan

Vea: social media top, telemarketing flop

De topper voor 2010 is social media, vindt het reclamevak. Dat blijkt uit een online onderzoek van de Vea.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week organiseerde Vea Evolve de jaarlijkse Top of Flop sessie. Voorafgaand aan de sessie deden 293 mensen mee aan een online onderzoek. De absolute topper voor 2010 is social media geworden: 85 pct van de ondervraagden gaat in 2010 meer tijd en geld steken in social media en dan met name in (70 pct) en in mindere mate in .

related partner content for mobile comes here

80 Pct van de respondenten geeft aan dit jaar meer tijd en geld te besteden aan online activiteiten. Binnen online advertising is social media de absolute winnaar geworden. Op de tweede plaats staat mobile advertising met 80 pct.

Bij de niet-digitale media is marketing pr de grootste stijger. Van adverterend en reclamemakend Nederland gaat 67 pct meer tijd en geld aan besteden aan marketing pr in 2010. Telemarketing wordt daarentegen betiteld als Flop van 2010.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in