
De opdracht luidde: ‘Ontwerp en realiseer een innovatief, creatief, ludiek en interactief concept waarmee War Child Friends kan werven voor haar projecten en daarmee de doelgroep bereikt.’ Dat resulteerde in een online
Kerstkaartentool. Met de tool kunnen bedrijven en particulieren een eigen e-kerstcard maken in ruil voor een eenmalige donatie. Naast het werven van War Child Friends, is de campagne bedoeld voor het verkrijgen van nieuwe leads en branding.
De Kerstkaartentool werd ontwikkeld met hulp van de developers van Rhinocreations, dat tevens al vijf jaar actie- en banneringcampagnes voor War Child maakt. Het team van studenten bestond uit Martijn van Hoof, Luuk Joosten, Iris Bloem, Michael Spaans en Nicola Ebbers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeRhinocreations is van plan volgend jaar een vervolg te geven aan het project op hogescholen en kunstacademies. De War Child Kerstcampagne loopt van 6 december tot en met 25 december 2006.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee