Overslaan en naar de inhoud gaan

Studenten ontwikkelen Kerstcampagne War Child

War Child en Rhinocreations hebben studenten interactieve communicatie van de Avans Hogeschool in Breda uitgedaagd om met een concept te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De opdracht luidde: ‘Ontwerp en realiseer een innovatief, creatief, ludiek en interactief concept waarmee War Child Friends kan werven voor haar projecten en daarmee de doelgroep bereikt.’ Dat resulteerde in een online . Met de tool kunnen bedrijven en particulieren een eigen e-kerstcard maken in ruil voor een eenmalige donatie. Naast het werven van War Child Friends, is de campagne bedoeld voor het verkrijgen van nieuwe leads en branding.

De Kerstkaartentool werd ontwikkeld met hulp van de developers van Rhinocreations, dat tevens al vijf jaar actie- en banneringcampagnes voor War Child maakt. Het team van studenten bestond uit Martijn van Hoof, Luuk Joosten, Iris Bloem, Michael Spaans en Nicola Ebbers.

Rhinocreations is van plan volgend jaar een vervolg te geven aan het project op hogescholen en kunstacademies. De War Child Kerstcampagne loopt van 6 december tot en met 25 december 2006.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in