Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma begint SanomaVentures

Sanoma begint met SanomaVentures, een internationaal initiatief waarmee het mediahuis innovatie en digitale start-ups in de mediabranche…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sanoma Media Netherlands richt zich met de Nederlandse tak op lokale initiatieven op het gebied van digitale informatie, entertainment en educatie. Door ondernemingen toegang te bieden tot werkkapitaal, mediabereik en zijn zakelijke netwerk en kennis wil Sanoma innovatie stimuleren. De focus ligt op ondernemingen die de initiële opstartfase voorbij zijn en willen groeien en een product ontwikkeld hebben op het gebied van e-commerce, mobile & tablets, online video & connected TV, online advertising & marketing of e-learning & personal development.

related partner content for mobile comes here

SanomaVentures is een internationaal initiatief van Sanoma, waarbij de Finse en Nederlandse tak als eerste beginnen. Herman Kienhuis leidt de Nederlandse tak.

Michiel Buitelaar, COO Sanoma Media Netherlands: 'De digitale markt is nog sterk in beweging. Er onstaat en groeit van alles. Met willen we talentvolle, creatieve ondernemers een duw in de rug geven, ons daaraan verbinden en innovatie versnellen. Binnen en buiten ons bedrijf.'

RTL begon eind 2010 iets soortgelijks: investeringstak RTL Ventures, waarin onder meer restaurantsite Couverts en datingsite Pepper zijn ondergebracht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in