Overslaan en naar de inhoud gaan

SamenMerken

Cocreation is al een aantal jaren een begrip, maar de Consumens zorgt er voor dat steeds meer Merken gezamenlijk oplossingen zoeken voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Was het tot voor kort nog zo dat Merken, vaak met veel strubbelingen, een nieuw product op de markt zetten en daar een nieuwe Merknaam aan verbonden, nu zal het meer en meer zo zijn dat gezamenlijke inspanningen door twee Merken en logo's gedragen wordt.

related partner content for mobile comes here

Een gezamenlijke strategie kan prima want op heel veel terreinen wordt door meerdere Merken samengeMerkt. Als ik een vlucht naar Praag boek, met de overigens voortreffelijke Czech Airlines, dan is dat een gezamenlijke vlucht van KLM en de Tsjechische vliegers. De beide logo's staan er bij tot volle tevredenheid en geruststelling van de Consumens. Zo zijn er talloze voorbeelden.

Het zullen niet de laatste zijn, integendeel, de Consumens vindt het niet alleen een prettige oplossing, de Consumens eist het meer en meer van Merken. Hier liggen dan ook kansen voor veel Merken en producten. Achterdochtigheid is nergens meer voor nodig met deze transparante maatschappij. Dat is juist één van de verworvenheden van de hedendaagse Consumens.

Dan houden we alleen nog de angst over die Merken vaak in eenstevige greep houden. AngstMerken zullen dus niet snel profiteren van de wensen van de Consumens want die hebben maar één wens: samenMerken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in