SamenMerken


Was het tot voor kort nog zo dat Merken, vaak met veel strubbelingen, een nieuw product op de markt zetten en daar een nieuwe Merknaam aan verbonden, nu zal het meer en meer zo zijn dat gezamenlijke inspanningen door twee Merken en logo's gedragen wordt.
Een gezamenlijke strategie kan prima want op heel veel terreinen wordt door meerdere Merken samengeMerkt. Als ik een vlucht naar Praag boek, met de overigens voortreffelijke Czech Airlines, dan is dat een gezamenlijke vlucht van KLM en de Tsjechische vliegers. De beide logo's staan er bij tot volle tevredenheid en geruststelling van de Consumens. Zo zijn er talloze voorbeelden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet zullen niet de laatste zijn, integendeel, de Consumens vindt het niet alleen een prettige oplossing, de Consumens eist het meer en meer van Merken. Hier liggen dan ook kansen voor veel Merken en producten. Achterdochtigheid is nergens meer voor nodig met deze transparante maatschappij. Dat is juist één van de verworvenheden van de hedendaagse Consumens.
Dan houden we alleen nog de angst over die Merken vaak in eenstevige greep houden. AngstMerken zullen dus niet snel profiteren van de wensen van de Consumens want die hebben maar één wens: samenMerken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid