Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe marketingprijs: Nationale ExpoJaarprijs

Aan het rijtje marketingprijzen kan nu de Nationale ExpoJaarprijs worden toegevoegd. Deze beloont het inzetten van beurzen en events (live…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 11 december wordt de Nationale ExpoJaarprijs voor het eerst uitgereikt. De Nationale ExpoJaarprijs moet een stimulans zijn voor opdrachtgevers en organisatoren om in de toekomst nog meer uit het marketingmedium live communicatie te halen. Daarom wordt dit nieuwe initiatief ondersteund door branchevereniging het CLC ‒ Centrum voor Live Communication.
De juryleden zijn afkomstig uit de vakgebieden marketing, brand building, brand experience, reclame, live communicatie en wetenschap. Ook is één van de juryleden afkomstig van opdrachtgeverszijde. De namen van de juryleden worden binnenkort bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De Nationale ExpoJaarprijs wordt uitgereikt aan het team achter het succesvolste concept. Een deelnameformulier is te downloaden via site. Alle projecten tussen 1 september 2006 en 31 augustus 2007 kunnen meedingen. De uiterste inleverdatum is 28 september 2007 om 17.00 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in