Nieuwe marketingprijs: Nationale ExpoJaarprijs


Op 11 december wordt de Nationale ExpoJaarprijs voor het eerst uitgereikt. De Nationale ExpoJaarprijs moet een stimulans zijn voor opdrachtgevers en organisatoren om in de toekomst nog meer uit het marketingmedium live communicatie te halen. Daarom wordt dit nieuwe initiatief ondersteund door branchevereniging het CLC ‒ Centrum voor Live Communication.
De juryleden zijn afkomstig uit de vakgebieden marketing, brand building, brand experience, reclame, live communicatie en wetenschap. Ook is één van de juryleden afkomstig van opdrachtgeverszijde. De namen van de juryleden worden binnenkort bekend gemaakt.
De Nationale ExpoJaarprijs wordt uitgereikt aan het team achter het succesvolste concept. Een deelnameformulier is te downloaden via deze site. Alle projecten tussen 1 september 2006 en 31 augustus 2007 kunnen meedingen. De uiterste inleverdatum is 28 september 2007 om 17.00 uur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid