Sanoma Uitgevers met glossy Grazia
Sanoma Uitgevers komt binnenkort met een wekelijkse glossy: Grazia. Een titel met ‘de dynamiek van een weekblad en de uitstraling van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het blad biedt een mix van mode, beauty en lifestyle en richt zich op jonge, werkende vrouwen in de leeftijd van 25‒45 jaar. Uitgever Ard Siekerman: ‘Met de glossy’s van Sanoma Uitgevers zijn we volop in beweging. In print en online. We zijn trots dat Mondadori, de grootste uitgever van Italië, ons de licentie van Grazia heeft verleend en dat we dit internationaal succesvolle concept nu ook in Nederland gaan neerzetten. Grazia past perfect in het portfolio van onze glossy’s.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hoofdredacteur van Grazia wordt Hilmar Mulder (nu Cosmopolitan).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid