Meirecord voor RTL 4 sinds 1999
RTL 4 blijft met afstand marktleider in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar door met een marktaandeel van 19,4 procent in mei. Dat…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De Holland Media Groep (HMG) sluit met haar zenders RTL 4, RTL 5 en Yorin de meimaand af met het hoogste gezamenlijke zenderaandeel sinds 1999. De zenders komen gezamenlijk uit op 31,9 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar. De publieke omroep kwam uit op 28,3 procent en de andere commerciële zenders op 26,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de doelgroep 20-34 jaar scoorde Yorin de beste meimaand sinds 2001 met een zenderaandeel van 8,8 procent. RTL 5 scoorde met 6,1 procent in de doelgroep Mannen 20-49 jaar hetzelfde zenderaandeel als in de meimaand van 2002.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid