Overslaan en naar de inhoud gaan

Meirecord voor RTL 4 sinds 1999

RTL 4 blijft met afstand marktleider in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar door met een marktaandeel van 19,4 procent in mei. Dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Holland Media Groep (HMG) sluit met haar zenders RTL 4, RTL 5 en Yorin de meimaand af met het hoogste gezamenlijke zenderaandeel sinds 1999. De zenders komen gezamenlijk uit op 31,9 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar. De publieke omroep kwam uit op 28,3 procent en de andere commerciële zenders op 26,8 procent.

related partner content for mobile comes here

In de doelgroep 20-34 jaar scoorde Yorin de beste meimaand sinds 2001 met een zenderaandeel van 8,8 procent. RTL 5 scoorde met 6,1 procent in de doelgroep Mannen 20-49 jaar hetzelfde zenderaandeel als in de meimaand van 2002.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in