Overslaan en naar de inhoud gaan

Maserati presenteert jongensdroom op interactief platform Toast

MC20 is de eerste supersportwagen van het merk in 15 jaar. Het presentatieplatform is eerder gebruikt door e-bikemerk VanMoof.
Maserati presenteert jongensdroom via interactieve livestream 
Maserati presenteert jongensdroom via interactieve livestream 
© Resn
Maserati presenteert jongensdroom via interactieve livestream 
Maserati presenteert jongensdroom via interactieve livestream 
© Resn

Het Italiaanse luxe automerk Maserati heeft de MC20 supersportwagen gelanceerd tijdens internationale ‘Maserati Day.’ De digitale wereldpremière van de sportwagen werd bijgewoond door een select groepje genodigden, diverse coryfeeën van het Maserati-team en duizenden online fans van over de hele wereld. Zij zagen hoe de jongensdroom zijn online première beleefde op het productlanceringsplatform Toast, ontwikkeld door het digitale ontwerpbureau Resn. E-fietsenmerk VanMoof presenteerde eerder dit jaar de S3 en X3 e-bikes op het platform.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in