Overslaan en naar de inhoud gaan

Kentie Best Social Marketeer

Alweer een prijs voor Peter Kentie (marketingmanager van PSV). Hij werd vorige week uitgeroepen tot Best Social Marketeer bij de uitreiking…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de Corporate Social Networking Conference (CSN Conference) in de Westergasfabriek in Amsterdam werd bekendgemaakt wie zichzelf Nederlands Best Social Marketeer, Best Social Recruiter en Best Social Company van 2009 mogen noemen. De CSN Awards werden voor het eerst uitgereikt met als doel om bedrijven en personen die voorop lopen in het gebruik van sociale media 'een podium te geven zodat anderen hiervan kunnen leren'.

related partner content for mobile comes here

Kentie, onlangs al uitgeroepen tot sportmarketeer van het jaar werd Best Social Marketeer omdat hij 'zichzelf heeft bewezen als actief gebruiker van sociale media met een lang persoonlijk en zakelijk (bij PSV) trackrecord als blogger, organisator en marketeer'. Hij is als initiatior en strateeg uitvoerend betrokken bij de inzet van sociale media om fans van alle leeftijden te betrekken bij de voetbalclub. Hierbij stuurt Kentie aan op een 'lifelong membership' en relatie tussen PSV en haar fans.

Best Social Recruiter werd Jacco Valkenburg – freelance recruitment manager, auteur en oprichter IPRC. Hij is volgens de jury 'een voorloper op het gebied van recruitment innovatie. Met zijn boek “Recruitment via LinkedIn” maakt hij toegankelijk voor een brede groep recruiters. Hij is tevens oprichter en beheerder van de grootste recruitment kennisgroep binnen LinkedIn (28.000 leden). Als recruiter heeft hij met sociale netwerken veel plaatsingen gerealiseerd en deze kennis ook aan organisaties overgedragen.'

Winnaar Best Social Company werd UPC. De jury: 'Mede dankzij de inzet van sociale media haar dienstverlening kunnen verbeteren door goed te luisteren wat er in communities gezegd wordt en daarop te reageren. Inmiddels is het webcareteam continu in gesprek met klanten en critici over verbetering van producten en diensten. De organisatie heeft door de structurele inzet van sociale media een aanzienlijk grotere klanttevredenheid kunnen realiseren.'

De initiator van de CSN Awards en van de CSN Conference is Krem CSN, specialist in corporate social networking.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in