Fusion2005 is uitverkocht
Het congres van Tijdschrift voor Marketing, AdfoResult, Communicatie en Adformatie op 24 november is zo goed als uitverkocht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Fusion2005 gaat over de digitale ontwikkelingen en wat de consequenties zijn voor marketeers, reclamemakers en media-mensen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op dit moment zijn er al meer dan 570 inschrijvingen en de verwachting is dat de laatste 30 vandaag nog inschrijven. Dan kan er niemand meer bij.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn een van de marketingsessies treden Stephan Fellinger, Marco Derksen en Eduard de Wilde op. Ze praten over bloggen, wat er daarna komt en hoe marketeers met het fenomeen moeten omgaan.
In de andere sessie treden de marketingdirecteur van Heineken Nederland, Herwin van den Berg, en Jeroen de Bakker van TBWA Tequila aan om uit te leggen hoeveel marketingbudget er naar internet zou moeten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid