Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusion2005 is uitverkocht

Het congres van Tijdschrift voor Marketing, AdfoResult, Communicatie en Adformatie op 24 november is zo goed als uitverkocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat over de digitale ontwikkelingen en wat de consequenties zijn voor marketeers, reclamemakers en media-mensen.

related partner content for mobile comes here

Op dit moment zijn er al meer dan 570 inschrijvingen en de verwachting is dat de laatste 30 vandaag nog inschrijven. Dan kan er niemand meer bij.

In een van de marketingsessies treden Stephan Fellinger, Marco Derksen en Eduard de Wilde op. Ze praten over bloggen, wat er daarna komt en hoe marketeers met het fenomeen moeten omgaan.

In de andere sessie treden de marketingdirecteur van Heineken Nederland, Herwin van den Berg, en Jeroen de Bakker van TBWA Tequila aan om uit te leggen hoeveel marketingbudget er naar internet zou moeten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in