Deli XL wint B2B Marketing Award
Deli XL won donderdag 14 maart de B2B Marketing Award met het project Food Reporter.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De award werd vergeven tijdens het jaarlijkse het B2B Marketing Forum, in Amsterdam. In totaal waren er 10 cases die kans maakten op de prijs. Een vakjury heeft uiteindelijk voor 3 cases (Deli XL, KLM en Rabobank) gekozen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De jury heeft met name gekeken naar wat B2B marketeers van deze cases kunnen leren. Deli XL is volgens de jury een goede samenwerking tussen B2B en sociale media. Ze hebben het daarnaast ook helemaal zelf gedaan. Dat maakt het volgens de jury authentieker.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe 3 overgebleven kandidaten moesten hun case verdedigen tegenover publiek, dat daarna een stem mocht uitbrengen. Uiteindelijk was Deli XL de winnaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid