Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN lanceert nieuwe reeks club evenementen: Creative Collider

Een serie maandelijkse evenementen i.s.m. Soho House waar de creatieve gemeenschap elkaar ontmoet en nieuwe connecties kan maken.
Partner
ADCN

Among ADCN’s members are art directors, copywriters, graphic designers, digital designers, film directors, photographers as well as creative producers, planners and technologists. It’s the club’s members that define and shape ADCN.

Future_CreativeCollider3.png
Future_CreativeCollider3.png

In februari 2022, heeft ADCN | Club for Creativity een nieuw bestuur van creatieve leiders aangekondigd, waaronder Gijs Determeijer, partner bij HALAL. Vanuit het bestuur de leiding neemt over Club ADCN met als doel de ADCN Members en community opnieuw te betrekken en te inspireren met nieuwe activiteiten na twee jaar pandemie. 

Onderdeel hiervan is het Creative Collider, een serie maandelijkse evenementen i.s.m. Soho House waar de creatieve gemeenschap elkaar ontmoet en nieuwe connecties kan maken. Het programma wordt samengesteld i.s.m. ADCNs' community manager Alessandro Tomasi en commissie bestaande uit Ravi Amaratunga, oprichter van SourSop en Emil Lanz, professional uit de kunstwereld.

Elke maand wordt een groep creatieve geesten uit verschillende vakgebieden samengebracht op het podium om hun visie en verschillende perspectieven op een gemeenschappelijk onderwerp te laten zien. Om de multiculturele geest van de creatieve gemeenschap in Nederland te laten zien, verwelkomt onze line-up lokale en internationale sprekers op het gebied van kunst, architectuur, advertising, design, film, muziek, wetenschap en meer. 

In een intieme setting in Soho House wil ADCN (her)creëren wat mensen de afgelopen jaren het meest hebben gemist: echte en tastbare connecties met gelijkgestemde en inspirerende mensen. Het publiek wordt aangemoedigd om actief deel te nemen, vragen te stellen en zich te mengen met sprekers en aanwezigen met een drankje en hapje voor en na de talks.

Creative Collider #1 - 06 april 2022 @ Soho House Amsterdam

De creatieve community kijkt vooruit: Creativity Tomorrow

Wat is er al en wat zien we aan de horizon? Te midden van de dagelijkse verandering onderzoeken we de vorderingen van creativiteit in muziek, architectuur en technologie. Wat zijn de vooroordelen en de lessen die we met ons meedragen bij het maken van nieuwe dingen? Kom ontdekken en vraag onze sprekers wat de toekomst in petto heeft: van de toekomst van productiesets en geavanceerde muziekdistributie tot de manieren waarop mode en architectuur hun eigen grenzen overschrijden.

Line up:

THE FABRICANT
The Future of Fashion: Wardrobe for the Metaverse
Anna Liedtke - Senior Digital Fashion Designer
Dimitar Kralev - Metaverse Operations

READY SET STUDIO
The Future of Film: Virtual Production
Florian Legters - Managing director, co-founder ReadySet Studios
Dennis Kleyn - Co-founder of ReadySet Studios and founder/owner of Planet X
Robert Okker - Head of Virtual Production at Planet X
Nils Pauwels - Head of VP for ReadySet Studio

HEADFIRST MUSIC (Label of Sevdaliza, Mariposa, Fs Green, etc.)
The Future of Music: Independent Artists in a Post-Streaming World
Nigel Van Ommeren - Co-Founder

OMA: Office for Metropolitan Architecture
The Future of Architecture: the Countryside
Samir Bantal - Director of AMO (OMA's research and design studio)

Doors open 19:00 | Start 19:30

The next Creative Collider will be on May 18th, theme and speakers wille be announced soon on the ADCN channels. Club ADCN members can sign up for the events for free. An ADCN membership also include free masterclasses and workshop with the ADCN Academy, discounts on other events and services and much more that will be announced throughout the year. More info at https://www.adcn.nl/club-adcn/members.

Over ADCN
ADCN is sinds 1966 de Nederlandse club voor creativiteit. ADCN werkt aan de ontwikkeling van een creatiever Nederland, vanuit de visie dat creativiteit bijdraagt aan de progressie van mens en maatschappij. Met de programma’s van Club ADCN en ADCN Academy richt ADCN zich op de verbinding en ontwikkeling van creatieve professionals en teams, met een focus op de verschillende disciplines in de wereld van commerciële communicatie. Met Dutch Creativity Awards en Dutch Creativity Festival viert en presenteert ADCN de beste creatieve ideeën uit allerlei sectoren en vakgebieden in Nederland. Het ADCN bestuur van tien creatieve leiders werkt samen met het team, commissies, partners en leden aan de ‘creative growth’ agenda en treedt op als ambassadeur van Nederlandse creativiteit. 

 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
ADCN

Among ADCN’s members are art directors, copywriters, graphic designers, digital designers, film directors, photographers as well as creative producers, planners and technologists. It’s the club’s members that define and shape ADCN.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in