Overslaan en naar de inhoud gaan

Wietske Rodenhuis gaat productiestudio Q42 leiden

Ze neemt het stokje over van Stef Brooijmans, die aanblijft als cfo.
q42
Wietske Rodenhuis (r) en Stef Brooijmans
q42
Wietske Rodenhuis (r) en Stef Brooijmans

Wietske Rodenhuis is aangesteld de nieuwe directeur van digital product studio Q42. Ze neemt het stokje over van Stef Brooijmans. 

related partner content for mobile comes here

Rodenhuis wordt samen met de twee andere directeuren, Chris Waalberg en Jasper Kaizer, verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag. 

Nadat Q42 vorig jaar samenging met designbureau Fabrique en het Zweedse consultancybureau Arc Arise, is Brooijmans zich meer gaan richten op 'de verdere groei' van de bureaugroep. Hij blijft wel aan als chief finance officer van Q42. 

Wietske Rodenhuis is sinds 2018 werkzaam bij Q42, eerst als projectleider en de laatste jaren ook als partner. In die rol heeft ze bedrijven als Hema en Primephonic (nu Apple) geholpen met de ontwikkeling van hun zogenoemde productvisie. Q42 meldt dat het bureau mede dankzij Rodenhuis is uitgegroeid 'van technisch internetbureau tot digital product studio'. 

Brooijmans zegt desgevraagd dat Rodenhuis 'geknipt voor de rol van ceo' is. 'Ze weet de juiste vragen te stellen en is bovendien commercieel sterk.'
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in