Overslaan en naar de inhoud gaan

To infinity and beyond: van digitaal bureau tot space agency

Waarom digitaal bureau Reaktor nog dit jaar zijn eigen nanosatelliet in een baan om de aarde wil brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een tegenslag, zo kun je het wel noemen. De ‘Rapid ­Unscheduled Disassembling’ (citaat: Elon Musk) vorige maand van de  heeft  het ‘Space Program’ van het Finse digitaal bureau Reaktor zeker drie maanden vertraging bezorgd. Het streven blijft nog dit jaar een eigen satelliet in een baan om de aarde te krijgen. Maar dat zal niet opnieuw gebeuren met een raket van SpaceX, vertelt Ville Himberg, managing director van Reaktor Nederland. Ditmaal gaat de lancering plaatsvinden in India. Dat land heeft z’n eigen draagraket die satellieten in de ruimte brengt tegen een volgens Himberg zeer concurrerende prijs.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in