Overslaan en naar de inhoud gaan

Sjoerd Bongertman vertrekt bij Gardeners, wordt creative-director bij Colourcake

Hij moet de creatieve fundering leggen met zijn ervaring met activatiemarketing en “doing the good thing”.
Lieke Bergman en Sjoerd Bongertman
Lieke Bergman en Sjoerd Bongertman
Lieke Bergman en Sjoerd Bongertman
Lieke Bergman en Sjoerd Bongertman

Sjoerd Bongertman vertrekt bij Gardeners en gaat aan de slag bij markertingbureau Colourcake. Hij wordt ér creative-director. 

related partner content for mobile comes here

Bongertman werkte vijf jaar voor Gardeners, en was daarvoor werkzaam bij Kumpany en De Combinatie van Factoren. Hij zal zijn ervaring met activatiemarketing en doing the good thing inzetten voor 'de creatieve fundering van Colourcake'. 

Colourcake begon in 2012 als fashion- en lifestyle marketingbureau, maar is inmiddels gegroeid tot branding- en contentbureau voor opkomende en gevestigde merken, waaronder Patagonia, citizenM, Scotch & Soda, Tommy Hilfiger, Nike, The Avocado Show en Gorillas. 

Repositionering 

'Het afgelopen jaar hebben we hard gewerkt aan de uitbreiding van het team, het waarborgen van onze kwaliteit en het repositioneren van Colourcake', zegt Lieke Bergman. creative-operations-director bij Colourcake. Volgens haar sluiten de expertise en ervaring van Bongertman hier goed op aan.

Bongertman roemt het gevoel voor stijl, oog voor wat er speelt in de samenleving 'en de drive om dit te vertalen naar branding en communicatie' bij Colourcake. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in