Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis maakt in Engeland interactieve tv-reclame

Publicis komt met een interactieve tv-commercial voor de Britse daklozenorganisatie Depaul Trust. Deze is voorlopig alleen te zien op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De commercial geeft de kijker een aantal maal keuzemomenten, die elk andere gevolgen hebben voor het scenario, meldt Emerce. De kijker kan de keus maken wat ‘hoofdrolspeler’ Paul moet doen nadat hij zijn vader zijn moeder heeft zien mishandelen. Zijn vader aangeven of bij een vriend intrekken. Vervolgens raakt hij drugsverslaafd en staat weer voor de keus: moet hij de prostitutie in? Groene toets. Of moet hij een dealer beroven? Rode toets. Het einde is overigens steeds hetzelfde: Paul bedelt in de straten van Londen. De commercial, geregisseerd door Jake Scott (zoon van regisseur Ridley Scott). Het spotje is vanaf 16 augustus te zien op het lokale interactieve televisienetwerk Kingston Interactive Television in het Britse Hull. Het maakt gebruik van KIT's video on demand-technologie, waarbij de kijker zelf content kan aanvragen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in