Motorola en Disney samen in kinderelektronica
Disney Consumer Products Worldwide werkt samen met Motorola Consumer Products aan een elektronicalijn voor kinderen tussen de zes en twaalf…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De deal levert co-branding producten op zoals telefoons met als ringtones bekende Disney-liedjes en stemmetjes van Disneyfiguren, meldt WARC World Advertising Research Center. De introductie van de producten gaat dit najaar van start in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië. De wereldwijde release volgt in 2003. Topman Frank Myers van de Motorola-divisie zegt dat de samenwerking kansen biedt om het marktaandeel onder jongeren uit te breiden.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid