Nederland 1 op 21 pct in week 51
Nederland 1 was in week 51 marktleider met 21,0 procent (tijdvak 18.00-24.00 uur, doelgroep 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 en SBS 6 ontliepen elkaar niet veel. RTL 4 had 14,9 procent en SBS 6 14,0 procent. Het marktaandeel van de drie publieke zenders samen was 36,4 procent. RTL Nederland kwam uit op 26,7 procent en SBS Broadcasting scoorde 22,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Studio Sport Eredivisie staat eindelijk een keer bovenaan in de kijkcijferlijst met 2.667.000 kijkers. Het 20.00 Uur Journaal van gisteravond was tweede met 2.633.000 kijkers en Radar had 1.941.000 kijkers en was daarmee derde. Ook de finale van Popstars (SBS 6) werd goed bekeken met ruim 1,8 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid