Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel Marsman vertrekt na 16 jaar bij Sizzer

Maar eerst 'one last dance in Cannes', aldus de reclamemaker en muzikant.
Michiel Marsman
Michiel Marsman (l) en Sander van Maarschalkerweerd, partners van Sizzer Amsterdam, vorig jaar in Cannes.
Michiel Marsman
Michiel Marsman (l) en Sander van Maarschalkerweerd, partners van Sizzer Amsterdam, vorig jaar in Cannes.

Michiel Marsman stopt als partner en executive creative director van Sizzer, het Amsterdamse muziekreclamebureau waar hij in 2009 aan boord kwam. Dat heeft hij via LinkedIn bekendgemaakt.

Marsman -die ooit als muzikant actief was als Dr. Mindfuck - zegt uit te kijken naar nieuwe avonturen in 'film scoring, premium advertising, creative direction and writing'. Hoe dat er concreet moet uitzien, is nog ongewis. Eerst vakantie met zijn familie, aldus Marsman.

En 'one last dance' in Cannes, aldus de creatief, waar traditiegetrouw op donderdagnacht de voor veel reclamemakers iconische Sizzer-party in de licht obscure Bisous Bisous-club plaatsvindt. Dit jaar wordt zelfs de beroemde techno-dj Richie Hawtin voor het feest ingevlogen.

Prijzen in Cannes

Met Sizzer wist Marsman door de jaren heen regelmatig prijzen te winnen, waaronder in Cannes. Zo won het muziekbureau vorig jaar nog een zilveren en bronzen Leeuw voor de Oreo-campagne 'Trust the Twist'. In 2021 won Sizzer zelfs een Grand Prix in Cannes voor 'Shutter Ads' van Heineken.

Marsman over zijn vertrek: 'With a heavy but proud heart, I’ve decided to step down from my role at Sizzer. No more management-meetings, spreadsheets or Slack-threads — I’m going back to where it all started: pure creativity.'

Bad jokes

Een speciaal dankwoord gaat tot slot uit naar Sander van Maarschalkerweerd, de oprichter van Sizzer Amsterdam. 'Thank you for being my partner in crime all these years. For laughing at my bad jokes and for being the beautiful person you are.'

Wie Marsmans rol bij Sizzer gaat overnemen, is nog niet bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in