
Michiel Marsman stopt als partner en executive creative director van Sizzer, het Amsterdamse muziekreclamebureau waar hij in 2009 aan boord kwam. Dat heeft hij via LinkedIn bekendgemaakt.
Marsman -die ooit als muzikant actief was als Dr. Mindfuck - zegt uit te kijken naar nieuwe avonturen in 'film scoring, premium advertising, creative direction and writing'. Hoe dat er concreet moet uitzien, is nog ongewis. Eerst vakantie met zijn familie, aldus Marsman.
En 'one last dance' in Cannes, aldus de creatief, waar traditiegetrouw op donderdagnacht de voor veel reclamemakers iconische Sizzer-party in de licht obscure Bisous Bisous-club plaatsvindt. Dit jaar wordt zelfs de beroemde techno-dj Richie Hawtin voor het feest ingevlogen.
Prijzen in Cannes
Met Sizzer wist Marsman door de jaren heen regelmatig prijzen te winnen, waaronder in Cannes. Zo won het muziekbureau vorig jaar nog een zilveren en bronzen Leeuw voor de Oreo-campagne 'Trust the Twist'. In 2021 won Sizzer zelfs een Grand Prix in Cannes voor 'Shutter Ads' van Heineken.
Marsman over zijn vertrek: 'With a heavy but proud heart, I’ve decided to step down from my role at Sizzer. No more management-meetings, spreadsheets or Slack-threads — I’m going back to where it all started: pure creativity.'
Vacatures
Senior Contentspecialist
dpg mediaAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterMarketing Manager
FloramediaBad jokes
Een speciaal dankwoord gaat tot slot uit naar Sander van Maarschalkerweerd, de oprichter van Sizzer Amsterdam. 'Thank you for being my partner in crime all these years. For laughing at my bad jokes and for being the beautiful person you are.'
Wie Marsmans rol bij Sizzer gaat overnemen, is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee