Overslaan en naar de inhoud gaan

Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune

Hij treedt aan als senior creatief bij het contentmarketingbureau.
Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune
Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune
Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune
Alvin de Groot verruilt GoSpooky voor Yune

Alvin de Groot heeft zich als senior creatief aangesloten bij contentmarketingbureau Yune. Hij is afkomstig van GoSpooky, waar hij werkte als concept creative & art director.

related partner content for mobile comes here

De Groot was bij GoSpooky onder meer de creatieve lead op de recente (social) campagnes voor Autodrop, Toto, Malibu, ABN Amro en Tikkie. Eerder werkte hij bij Boomerang.

Creatieve impuls

Pablo van den Berg, managing director bij Yune, zegt met De Groot een van de bekendste social media creatieven van Nederland binnen te halen.

‘Hij is iemand die bovengemiddeld op de hoogte is van wat mensen drijft op social media en past in die zin fantastisch bij onze nieuwe propositie. De Groot is iemand die zorgt voor een directe creatieve impuls bij klanten én collega’s.’

Wetenschap en creativiteit

De Groot zelf vertelt dat hij na drie jaar bij GoSpooky terug wilde naar '360 -gradencampagnes' waar tech een onderdeel van is in plaats van het leading thema.

‘De ambitie van Yune om op basis van wetenschap en creativiteit een mooie campagne neer te zetten, spreekt mij enorm aan. Werken voor een selectie fijne merken is één, maar dat wordt alleen maar beter met een goed team.

Lees ook: Nieuwe propositie Yune: ‘We worden een intelligenter bureau’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in