Overslaan en naar de inhoud gaan

Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn

Nieuwe tv-commercial van AH legt nadruk op Prijsfavorieten en Bonusaanbiedingen.
Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
© TBWA\Neboko
Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
© TBWA\Neboko

Albert Heijn lanceert een nieuwe tv-commercial waarin het de prijzen van de Bonusaanbiedingen en Prijsfavorieten centraal stelt. De supermarktketen claimt dat aanbod van de winkelketen dagelijks ook uit 1250 topproducten bestaat die altijd een lage prijs hebben. Ilse, die probeert werk en privé gescheiden te houden, kan er in al haar enthousiasme maar niet over ophouden in de nieuwe video.

related partner content for mobile comes here

Dit is de nieuwe Albert Heijn-commercial

Bonus en Prijsfavorieten, de beste aanbiedingen en altijd lage prijzen.

Met een Bonustoevoeging deze week

Bonus tag- on wk 7

Lees ook: Vriendin van Ilse date Barman Victor (First Dates) in nieuwe campagne Albert Heijn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in