Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
Nieuwe tv-commercial van AH legt nadruk op Prijsfavorieten en Bonusaanbiedingen.

Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
© TBWA\Neboko

Ilse helemaal in de ban van de voordelige boodschappen van Albert Heijn
© TBWA\Neboko
Albert Heijn lanceert een nieuwe tv-commercial waarin het de prijzen van de Bonusaanbiedingen en Prijsfavorieten centraal stelt. De supermarktketen claimt dat aanbod van de winkelketen dagelijks ook uit 1250 topproducten bestaat die altijd een lage prijs hebben. Ilse, die probeert werk en privé gescheiden te houden, kan er in al haar enthousiasme maar niet over ophouden in de nieuwe video.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit is de nieuwe Albert Heijn-commercial
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet een Bonustoevoeging deze week
Lees ook: Vriendin van Ilse date Barman Victor (First Dates) in nieuwe campagne Albert Heijn
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid