Overslaan en naar de inhoud gaan

Beau als 'stuntman' de pineut in derde Social Deal-commercial

De spot is wederom ontwikkeld door Bald Jackal, het reclamebureau van Beau van Erven Dorens.
beau
Het twijfelachtige succes van Beau als stuntman.
beau
Het twijfelachtige succes van Beau als stuntman.

De campagne komt uit de koker van Bald Jackal, het reclamebureau waarvan dezelfde Van Erven Dorens mede-eigenaar is.

Stuntman

Ditmaal wordt het bekende concept 'Deals die je niet mag missen' aangescherpt. Wederom kijken we achter de schermen mee bij fictief reclamebureau Topreclame BV, waar hoofdpersoon Beau -letterlijk- als 'reclame-stuntman' wordt ingezet. Eerder zagen we hem in eveneens penibele situaties; balancerend boven een leeuwenkuil en als levensechte raketwerper.

Social Deal: 'Met deze commercial tillen we de campagne naar een nieuw niveau, met opnieuw een flinke knipoog naar de wereld van reclame én de onweerstaanbare deals van Social Deal.'

De campagne wordt op televisie en via online video uitgerold.

Credits:
Bureau: Bald Jackal
Creatie: Bies Vermeulen, Sebastiaan Kenter, Edward Bardoul, Ernst Jan van Rossen
Verantwoordelijk aan klantzijde: Bart Oosterholt & Rens van den Berg
Productie: Bald Jackal
Regie: Nils Vleugels
Executive producer: Jeroen Klinkers
Producer: Nienke Bliek
D.O.P.: Floris van der Lee
Art department: Pieter Christiaans
Styling: Anna Dijkman
Editor: Martin Heijgelaar
Post production: Lads/ Luuk Meijer, David van Heeswijk
Sound: Job Michel
Muziek/sound design: Public Audio
Firs AD (assistant director): Jurriaan Rohde
Stunt- coördinator: Stuntbase/ Paul Koops van ‘t Jagt, Marco Maas
Color grading: TMLS/Didrik Brathen
Locatiemanager: Floris van der Wal
Casting: Multa Casting

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in