Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Veel talentvolle- en cultureel relevante bedrijven redden het niet’

NIEUW | Adformatie Connects International - ‘De traditionele manier van content schieten vergt een andere oplossing.’
Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles
Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles
Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles
Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles

In de nieuwe rubriek, Adformatie Connects International, geeft het mondiale correspondentennetwerk van Adformatie een unieke blik op de impact van het coronavirus op de internationale markten.

related partner content for mobile comes here

Het is een gegeven dat de coronacrisis de industrie overal hard treft. Enkele landen lopen voor op de maatregelen en ontwikkelingen ten opzichte van Nederland. Andere landen bevinden zich in een fase die op ons land achterloopt. 

Toonaangevende professionals vertellen hoe de markt zich ontwikkelt in het land waar zij werkzaam zijn, van Los Angeles tot Dubai en van Londen tot Kaapstad. 

In aflevering 1: Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles.

De verplichte verandering

Koelemij schetst een duidelijk beeld over wat hem het meest heeft geraakt en wat het effect is van de coronacrisis het leven in de VS. Hij geeft zijn visie op de diverse organisaties en hoe deze zich wel, dan niet ontwikkelen door de crisis heen. Hij verduidelijkt hoe MediaMonks LA omgaat met de verplichte verandering van werken. 

Daarnaast geeft hij in deze Connects International aan welke organisaties goed inspelen op de huidige tijd en zich anders positioneren voor de doelgroep. Bepaalde organisaties innoveren sneller omdat ze ook inzien dat consumenten anders content consumeren. ‘Het is allemaal complexer en gefragmenteerde geworden en door deze crisis wordt dit geaccelereerd.’

Bekijk hier Koelemij’s heldere uiteenzetting over de effecten van de coronacrisis in Los Angeles.

Olivier Koelemij van MediaMonks LA over de gevolgen van de crisis

Toelichting op de marketing- communicatiesector

Koelemij geeft in onderstaande video nog een extra toelichting op de effecten van de coronacrisis op de marketing- en communicatiesector in LA.

Koelemij's toelichting op de marketing- communicatiesector in LA

In de volgende Adformatie Connects International

Aankomende vrijdag is de tweede aflevering van Connects International. Het woord is dan aan Annelies Valk, Sr. Manager, Global Brand Strategy bij Vodafone Group in Londen. Zij belicht vanuit haar positie wat de impact is op de markten in het Verenigd Koninkrijk.

Bekijk ook Adformatie Connects Daily: ‘Iedereen in de reclame-industrie doet het mooier voor dan dat het is’ of lees: Digitale bureaus hard geraakt, helft verwacht flinke hap uit omzet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in