Overslaan en naar de inhoud gaan

Top 30 nominaties DE RECLAMEPARELS zijn bekend

Zie hieronder de top 30 voor deze eenmalige jubileum categorie DE RECLAMEPARELS: Iconisch werk van de afgelopen 30 jaar
Partner
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN)

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.

Lees meer

Het SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.

De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.

 

Lees minder
30 jaar san
30 jaar san

ABN AMRO, De bank
Albert Heijn, De meest favoriete supermarktmanager van Nederland
Ben, Ik ben Ben
Betaalvereniging Nederland, Pinnen
Calvé Pindakaas, Wie is er niet groot mee geworden?
Centraal Beheer,  Even Apeldoorn bellen
Dela Cooperatie, Voor elkaar
Delta Lloyd, ...Zeker Delta Lloyd
Dirk van den Broek Supermarkten, De Dirk tas
Easyjet, de eerste vergelijkende reclame case in Nederland
Gamma, Dat zeg ik, Gamma!
Hema, Mega push-up BH
Koninklijke Landmacht, Geschikt/Ongeschikt
KPN, Goeiemoggel
McDonald's, Ze zei meneer tegen me
Melkunie, Al het goeie komt van Melkunie-koeien.
Mora, Cora van Mora
Nederlands Zuivelbureau, Melk. De Witte Motor.
Nestlé, Bedenk goed wat je met jouw laatste Rolo doet
Reaal, Foutje Bedankt!
Rijksoverheid / Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, Bob
Robijn, Robijn doet de was bij ...
Sire, Je bent een rund als je met vuurwerk stunt
Stichting ALS Nederland, Ik ben inmiddels overleden
Stichting Terre Des Hommes, Sweetie
Tele2, Niet omdat het moet, maar omdat het kan
Telfort, Hans de ex-miljonair
Triodos Bank, Volg je hart. Gebruik je hoofd.
Zeeman, Zeeman Boxer
Zwitserleven, Zwitserleven Gevoel

Unieke 30 koppige jury

Voor de beoordeling van het ingezonden werk is een jury samengesteld met 30 coryfeeën uit het vak van de afgelopen 30 jaar van zowel adverteerders als van bureauzijde. De juryvoorzitters van deze iconische jury zijn: René Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN)

Hieronder stellen wij vol trots de overige 28 juryleden aan u voor:

Walter Amerika, CI 3, Jan-Willem Brüggenwirth,Talpa Network, Dick Buschman, Achtung! McGarrybowen, Roderick Cremers, Fresh Bridge, Harry Dekker, Unilever, Debbie de Wagenaar, Accell Group, Lenny Houwaart, Dopper, Jan Knaap, Zelfstandig, Aad Kuijper, Alfred International, Marc Leurs, TBWA\NEBOKO, Alfred Levi, Ahold Delhaize, Marjolijn Meynen, De Bijenkorf, Simon Neefjes, Zelfstandig, Marc Oosterhout, N=5, Hans Peters, Eneco, Lode Schaeffer, INDIE Amsterdam, Thecla Schaeffer, Accell Group, Michel Schaeffer, Zelfstandig, Ton Schoonderbeek, Mindshare, Dick van der Lecq, Etcetera, Tim van der Wiel, GoSpooky, Cilesta van Doorn, Virgin UK, Ton van Eijk, De Kracht van Buiten, Natascha van Roode, KLM, Hans van Walbeek, HansWal, Bas Verheijen, Blokker, Mark Woerde, Havas Lemz en Barbera Wolfensberger, Ministerie van OCW.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN)

De SAN Accenten zijn dé jaarlijkse vakprijzen die worden toegekend door adverteerders voor de beste marketingcommunicatiecampagnes in Nederland. SAN brengt al meer dan 35 jaar adverteerders, bureaus en marketingprofessionals samen om het marketingcommunicatievak te vieren en te versterken. Wat maakt de SAN uniek? Adverteerders en bureaus krijgen de kans hun beste campagnes in te zenden, die vervolgens beoordeeld worden door een jury van meer dan 240 marketing- en communicatieprofessionals. Deze juryleden, allen met minimaal vijf jaar leidinggevende ervaring bij een adverteerder, beoordelen de ingezonden campagnes op strategische kracht, creativiteit en effectiviteit.

Lees meer

Het SAN Jaarboek: Alle ingezonden campagnes worden gepubliceerd in het prestigieuze SAN Jaarboek, dat als naslagwerk dient voor marketingprofessionals en bureaus. Dit boek biedt een waardevol overzicht van de meest inspirerende campagnes van het voorgaande jaar, ingedeeld in 12 categorieën.

De Uitreiking: Ieder jaar in mei of juni worden tijdens een feestelijke uitreiking de felbegeerde SAN Accenten toegekend. Winnaars ontvangen een Accent, een prachtig vormgegeven RVS kubus met inscriptie. Tijdens deze avond worden ook de prestigieuze ABC Accenten bekendgemaakt: Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar, Consistent Accent en SAN New Kids on the Block Accent: voor de meest veelbelovende nieuwkomer onder de bureaus.

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in