Overslaan en naar de inhoud gaan

Arla Foods kiest Het PR Bureau voor communicatie over duurzaamheid

Amsterdamse bureau gaat in Nederland de komende drie jaar de aan de slag voor de merken van de zuivelcoöperatie.
Koe
Koe

De Zweeds-Deense zuivelcoöperatie Arla Foods heeft na een uitgebreid selectietraject gekozen voor Het PR Bureau, dat tegenwoordig als HPB door het leven gaat. Het Amsterdamse bureau gaat in Nederland de komende drie jaar de duurzaamheids- en merkcommunicatie doen voor de merken van Arla Foods.

related partner content for mobile comes here

 Arla Foods wil zuivel maken zonder negatieve gevolgen voor het klimaat. Het bedrijf wil over negen jaar zijn uitstoot met 30 procent gereduceerd hebben en in 2050 klimaatneutraal zijn.

Voor de komende jaren wil Arla Foods met haar merken Apetina, Arla, Castello, Melkunie en Lurpak inzetten op zowel duurzaamheidsthema's als purpose-campagnes.

Om nu al toe te werken naar deze duurzaamheidsdoelen van Arla Foods gaat het met HPB de lifestyle- en influencerbcampagne vormgeven voor Arla Biologisch Klimaatneutraal: de eerste biologische zuivel van Nederland die geen negatieve invloed heeft op de opwarming van de aarde.

Hiervoor reduceert Arla Foods op verschillende onderdelen in de keten de uitstoot van broeikasgassen. Daarnaast compenseert de zuivelcoöperatie alle broeikasgassen van Arla Biologisch Klimaatneutraal van koe tot koelkast.

Arla Foods is de grootste producent van biologische zuivel in de wereld en is ook in Nederland marktleider. De zuivelcoöperatie heeft 9.400 melkveehouders in zeven landen.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in