In de podcastserie Reclamemuziek delen insiders hun kennis en inzichten over de impact van campagnes en hoe muziek daaraan kan bijdragen.
In deze aflevering spreken we met creative directors Joeri Jansen (Roorda) en Ward Graumans (Buck) over de essentiële rol die muziek speelt bij het overbrengen van een boodschap. Campagnes voor merken kunnen ingezet worden met als doel een maatschappelijke impact te creëren of een gedragsintentie mee te geven. Muziek kan daarbij een cruciale rol spelen. Door een bepaalde tekst, artiest of zelfs een bepaald genre te kiezen kan een boodschap versterkt worden en echt aankomen bij de doelgroep. Joeri en Ward gaan samen met de host Amber Roner dieper in op cases waar zij aan gewerkt hebben.
Reclame Muziek
Initiator achter Reclamemuziek, de nieuwe podcastserie over muziek, branding en merken, is Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company. In een serie korte afleveringen neemt presentator en multimediajournalist Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek. Ze gaat in gesprek met artiesten, producers, music supervisors, publishers en natuurlijk reclamemakers. Wat betekent geluid voor je merk? Op welke wijze zorgt muziek voor herkenbaarheid en identiteit van je brand?
Voor wie?
Reclame Muziek is een must-listen voor iedereen die in de reclame werkt en wilt weten hoe je boodschap versterkt kan worden of een doelgroep op natuurlijke wijze bereikt. De serie is ook interessant voor artiesten, componisten, producers en muziekliefhebbers die meer willen weten over de mogelijkheden en kracht van muziek, of de wijze waarop een commercial als springplank voor een artiest kan werken.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!