ADCN maakt de eerste finalisten van de Dutch Creativity Awards bekend. Het gaat om de categorieën Business en Communications. Dinsdag en woensdag worden de finalisten van de overige categorieën bekendgemaakt waarna op donderdag een totaaloverzicht volgt.
N=5 & ABN Amro
De 150-koppige jury heeft na 27 sessies vooralsnog N=5 de meeste nominaties toegekend [zes] gevolgd door DentsuAchtung en Joe Public, die ieders vijf nominaties hebben. Volgens ADCN waren er in totaal meer dan 975 inzendingen.
De ABN Amro-campagne, The dark side of the money, ontwikkeld door N=5 is het project dat momenteel de meeste nominaties heeft.
Alle genomineerden Categorie Business
Alle genomineerden Categorie Communications
Partners
De vernieuwde Dutch Creativity Awards komt dit jaar tot stand met de partners: Adformatie, Exterion Media, Thonik, Media.Monks, Ace, Talpa Network and Wacom.
Lees meer over de Dutch Creativity Awards 2021 in het dossier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!