Overslaan en naar de inhoud gaan

XXS Amsterdam creative partnerbureau SkyTeam

De wereldwijde luchtvaartalliantie SkyTeam heeft het bureau aangesteld voor de internationale communicatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

XXS Amsterdam gaat samen met SkyTeam en lead agency BETC Paris werken aan diverse communicatiewerkzaamheden voor de luchtvaartalliantie.

related partner content for mobile comes here

XXS Amsterdam won dit deel van het account na een pitch met vier andere Amsterdamse bureaus. SkyTeam, een van de drie allianties wereldwijd, was op zoek naar een creatieve partner die een compleet pakket biedt van concept tot uitvoering. De uitdaging voor XXS Amsterdam is om het merk en de communicatie van SkyTeam pakkend en relevant te maken voor zowel reizigers als medewerkers van aangesloten luchtvaartmaatschappijen.

XXS Amsterdam is aangesteld om de B2B, B2C en interne communicatiemiddelen te ontwikkelen zoals online (social) tools, brochures, video’s en trainingmaterialen. BETC Paris, SkyTeams wereldwijde lead agency, blijft verantwoordelijk blijven voor de ontwikkeling van de algehele communicatiestrategie en de campagnes.

Fatima da Gloria, Director Brand & Communications bij SkyTeam: &;We waren op zoek naar een hybride bureau dat groot genoeg is om een verscheidenheid aan communicatiebehoeften te managen en dat tegelijkertijd flexibel is voor een snelle uitvoering. Een bureau dat het vermogen heeft om internationale campagnes te vertalen naar sterke creatieve middelen en media voor een internationaal publiek. Daarnaast is het belangrijk dat het bureau een sterke affiniteit heeft met een modiaal merk. We vonden dit in XXS Amsterdam.&;

Piet Hein Smit, partner bij XXS Amsterdam: &;Een samenwerking met een wereldwijd erkend merk als SkyTeam is voor ieder bureau een belangrijke mijlpaal en we kijken uit naar deze samenwerking. Het is een fantastische kans om het merk te mogen ondersteunen, op creatief en uitvoerend vlak en in de ontwikkeling van sterke communicatiemiddelen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in