Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola kiest UM in Noord-Amerika

Veel grote adverteerders houden momenteel een review voor het media-account. Coca-Cola heeft gekozen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

UM (onderdeel van IPG Mediabrands) is gekozen als &;lead media agency&; voor Noord-Amerika. De review begon in de zomer. SMG&;s MediaVest (Starcom), MediaCom en Carat blijven wereldwijd actief voor het merk.

UM gaat mediaplanning, -buying, strategie en onderzoek doen. Als onderdeel daarvan gaat Coke zijn mediastrategie aanpassen naar een meer hybride benadering. Het betekent dat sommige strategische opdrachten aan andere bureaus worden gegund, waaronder Ogilvy.

In de Benelux werkt Coca-Cola overigens al langere tijd samen met UM.

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola is één van een lange rij die dit (voor)jaar zijn gaan reviewen. Dit najaar wordt dan ook een flinke shift verwacht binnen de mediabureaumarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in