Overslaan en naar de inhoud gaan

Weleda lanceert campagne Skin Food: 'Wat eet je huid vandaag?'

Bureau Branding a Better World bedacht de nieuwe Weleda-campagne. 'Dat wat je op je huid smeert moet je kunnen eten.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Branding a Better World en Weleda hebben de campagne Skin Food gelanceerd. De vraag die centraal staat in de campagne luidt: &;Wat eet je huid vandaag?&; De &;interactieve activatiecampagne&; werd ontwikkeld om (&;natuurlijk voeding voor je huid&;) van Weleda opnieuw te introduceren op de Nederlandse markt.

related partner content for mobile comes here

Weleda: &;De campagne maakt de consument bewust van het feit dat gezond eten niet alleen geldt voor dat wat je daadwerkelijk eet maar ook voor wat je op je huid smeert. Kort gezegd, wat je op je huid smeert moet je kunnen eten. Vandaar het thema &;Wat eet je huid vandaag?&;

Weleda en Branding a better world zeggen gekozen te hebben voor een directe interactie met de consument. Producten van Skin Food zijn te vinden in het groenteschap van Ekoplaza en is er een speciale waar de bezoeker wordt uitgenodigd een bezoek te brengen aan de Skin Food Garden.

 



Credits
Creatie: Anilda da Cruz en Marijke Liebregts
Strategie: Elif Algu
Account: Jorien Schoenmaekers
Vormgeving: Thomas Kronenberg
Productie: Eva Slierendrecht en Eva Spierings
Media: Zoekhelden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in