Overslaan en naar de inhoud gaan

Weekbladpers Media kiest voor Adfab Digital

Adfab Digital doet vanaf 1 januari de advertentieverkoop van het gehele online portfolio van Weekbladpers Media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat bestaat onder meer uit de sites happinez.nl, jmouders.nl, vn.nl, opzij.nl en runnersweb.nl. (Compleet overzicht onderaan.)

related partner content for mobile comes here

Adfab zal zich toeleggen op de verkoop van bredere pakketten online display ruimte en branded content oplossingen voor het portfolio van Weekbladpers Media.

De verkooporganisatie van Weekbladpers Media concentreert zich primair op het ontwikkelen van crossmediale en site-specifieke oplossingen voor adverteerders en hun mediabureaus.

Ger Welbers, commercieel directeur Weekbladpers Media: ‘Na een uitgebreide oriëntatie hebben wij voor Adfab gekozen vanwege de overeenkomstige visie op de markt en de synergie tussen onze online portfolio en de Adfab domeinen Gezondheid, Duurzaamheid, Nieuws en Business.’

Online portfolio Weekbladpers Media

Mindstyle
happinez.nl
psychologiemagazine.nl
yogaonline.nl.

Opvoeding
jmouders.nl
kidsgids.nl
gezinopvakantie.nl
veiliggamen.nl

Opinie
opzij.nl
vn.nl

Hardlopen
runnersweb.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in