Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat kunnen marketeers leren van ondernemers?

Marketing vanuit een ondernemersbenadering is in de eerste plaats creatief denken en heeft niet zoveel te doen met standaard…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Traditionele marketeers beginnen meestal met specifieke doelen (qua positionering, targeting en financiële verwachtingen) en zoeken dan naar de juiste middelen (de marketingmix) om deze doelen te bereiken. Maar veel ondernemers houden zich op een manier met marketing bezig. Via een permanente aansturing van hun middelen, ontstaan bij ondernemers de doelen geleidelijk aan en worden deze continu aangepast. De beste manier om de toekomst te kunnen voorspellen is immers door ze zelf te creëren - een citaat van Abraham Lincoln dat vaak gebruikt wordt in de publicaties van managementgoeroe Peter F. Drucker.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in