Overslaan en naar de inhoud gaan

Virtuele shirtsponsoring Feyenoord

Feyenoord onderzoekt de mogelijkheid van een virtuele shirtsponsor voor de Aziatische markt. Zo hoopt de Rotterdamse voetbalclub munt te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik kan het heel lucratief zijn als de voetballers in hun gewone shirt met daarop Stad Rotterdam spelen, terwijl televisiekijkend Japan een voor hun bekend merk op het tricot ziet staan. Hij wilde nog niet zeggen of ze al in onderhandeling met bedrijven zijn.

related partner content for mobile comes here

Feyenoord lijkt het aankoopbedrag van 10 miljoen gulden voor Ono snel te gaan terugverdienen. De Japanse vraag om shirts met de naam van de middenvelder neemt toe en de komende drie maanden zullen dertig Japanse journalisten vanuit Rotterdam verslag doen over de verrichtingen van Ono. Van den Herik is optimistisch over zijn voetbalclub. 'Feyenoord is op dit moment de populairste club van Nederland. We verdienen jaarlijks 22 miljoen gulden aan merchandising. Bij de eerste training waren 6000 toeschouwers, bij de Open Dag 60.000. Slechts vier Nederlandse intersites worden meer bezocht dan . Tijdens de Open Dag is onze pagina maar liefst 132.981 keer aangeklikt.' (Bron: De Telegraaf)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in