Virtuele shirtsponsoring Feyenoord
Volgens Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik kan het heel lucratief zijn als de voetballers in hun gewone shirt met daarop Stad Rotterdam spelen, terwijl televisiekijkend Japan een voor hun bekend merk op het tricot ziet staan. Hij wilde nog niet zeggen of ze al in onderhandeling met bedrijven zijn.
Feyenoord lijkt het aankoopbedrag van 10 miljoen gulden voor Ono snel te gaan terugverdienen. De Japanse vraag om shirts met de naam van de middenvelder neemt toe en de komende drie maanden zullen dertig Japanse journalisten vanuit Rotterdam verslag doen over de verrichtingen van Ono. Van den Herik is optimistisch over zijn voetbalclub. 'Feyenoord is op dit moment de populairste club van Nederland. We verdienen jaarlijks 22 miljoen gulden aan merchandising. Bij de eerste training waren 6000 toeschouwers, bij de Open Dag 60.000. Slechts vier Nederlandse intersites worden meer bezocht dan www.Feyenoord.nl. Tijdens de Open Dag is onze pagina maar liefst 132.981 keer aangeklikt.' (Bron: De Telegraaf)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid