TV Oase: nieuwe zender?


Harry de Winter heeft plannen voor een TV-zender die zich op de 50+-generatie richt. TV Oase (werktitel) richt zich op deze doelgroep omdat deze (commercieel) interessanter is dan de 20-49 groep waar iedereen zich op richt.
Het adagium dat de 50+-doelgroep zich niet meer door reclame laat beinvloeden (in tegenstelling tot de jongeren), noemt De Winter in NRC Handelsblad "volkomen achterhaald".
In Broadcast Magazine staat een twee pagina's tellend artikel waarin een onderzoek naar de moderne 50+-doelgroep die deze mening van De Winter ondersteund.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe 50-plussers passen hun consumptiegedrag aan, hebben interesse in trends, volgen nieuwe markten, maken intens gebruik van internet en kopen rockmuziek. Ze maken momenteel 33% uit van de Nederlandse bevolking en dat aandeel zal de komende jaren groeien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid