Overslaan en naar de inhoud gaan

Spelen met verantwoord alcoholgebruik

Begin december is het eerste exemplaar van het spel ‘Het Drankenkabinet’ beschikbaar. De ontwikkeling van dit spel is een initiatief…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Drankenkabinet wordt nu geïntroduceerd omdat de feestdagen eraan komen. ‘Kerst is de tijd waarin we bij elkaar op visite gaan, een spelletje doen, een drankje drinken en later nog naar huis moeten rijden. Dit initiatief brengt een belangrijke boodschap op het juiste moment, op de juiste plaats en de juiste tijd. En op een leuke laagdrempelige manier, namelijk in de vorm van een vragenspel waarin we alle facetten van alcohol belichten, inclusief een categorie over verantwoord alcoholgebruik’, aldus Karine Bakker (Trade Marketeer) van Diageo.

related partner content for mobile comes here

Diageo is wereldmarktleider in de drankenindustrie. Bekende merken in de portfolio zijn Johnnie Walker, Baileys en Smirnoff.

De activiteit wordt uitgevoerd in samenwerking met Gall & Gall. Daar krijgt men het spel gratis bij aanschaf van de drie merken. Het is de eerste keer dat een partij in de drankenindustrie deze boodschap op deze expliciete wijze uitdraagt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in