Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS Bank met ‘Beste Wens voor 2011’

De laatste weken van 2011 kan iedereen met zijn of haar wens meedingen naar ‘De Beste Wens voor 2011’. De nieuwjaarscampagne is een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ‘De Beste Wens voor 2011’ keert SNS Bank terug naar een traditie om ieder jaar op een positieve en maatschappelijk betrokken wijze het nieuwe jaar in te luiden. Arie Koornneef, directeur marketing bij SNS Bank: “Met deze nieuwjaarscampagne kunnen mensen hier zelf ook invulling aangeven: waar zou jij een familielid, vriend, stichting of organisatie een goed begin mee willen laten maken in 2011?.'

related partner content for mobile comes here

Tot en met zondag 19 december kunnen klanten en niet-klanten van SNS Bank hun wens indienen via . Op 20 december worden de vijf winnende wensen bekendgemaakt. Via onder meer billboards en radiocommercials vestigt SNS Bank de aandacht op deze wensen. Ook zjin via Radio 538 interviews met de mensen achter de genomineerde wensen te horen. De indieners zelf kunnen daarnaast zelf ook campagne voeren om zoveel mogelijk stemmen te genereren. Op woensdag 5 januari wordt vervolgens de winnaar bekendgemaakt.

‘De Beste Wens voor 2011’ sluit aan bij de nieuwe campagne die SNS Bank in september is begonnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in