
Op het kledingruilplatform van Sizz kunnen vrouwen hun kleding waar ze zelf op uitgekeken zijn, ruilen voor een nieuwe aanwinst. Om de inhoud van een van de fashionbags te bemachtigen, kunnen vrouwen zelf een fashionbag op het ruilplatform plaatsen. In ruil voor de fashionbag ontvangen ze een code, waarmee ze kunnen winkelen op het platform. Voor elke aangemaakte fashionbag ontvangen ze een nieuwe unieke code.
Sizz is het gezamenlijke merk van Vodafone en RTL Nederland, dus koppelt het mediabedrijf een aantal gezichten aan de actie. Zo zijn er Digitale Fashionbags beschikbaar van onder meer Anouk Smulders, Lieke van Lexmond en Gooische Vrouwen.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe mobiele provider deed ook een onderzoekje onder 250 vrouwen in de leeftijd van 20-40 jaar waaruit blijkt dat ze maandelijks en soms wekelijks shoppen, maar lang niet alle kleding daadwerkelijk dragen. Volgens marketingmanager Lorena Zinkhann waren de uitkomsten van het onderzoek de inspiratie om de Digitale Fashionbag te ontwikkelen.
De actie loopt van 19 augustus tot en met 15 september.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee