Overslaan en naar de inhoud gaan

Sizz komt met Digitale Fashionbag

Mobiele contentprovider Sizz introduceert vandaag de Digitale Fashionbag: een online kledingruilplatform.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op het kledingruilplatform van Sizz kunnen vrouwen hun kleding waar ze zelf op uitgekeken zijn, ruilen voor een nieuwe aanwinst. Om de inhoud van een van de fashionbags te bemachtigen, kunnen vrouwen zelf een fashionbag op het ruilplatform plaatsen. In ruil voor de fashionbag ontvangen ze een code, waarmee ze kunnen winkelen op het platform. Voor elke aangemaakte fashionbag ontvangen ze een nieuwe unieke code.

related partner content for mobile comes here

Sizz is het gezamenlijke merk van Vodafone en RTL Nederland, dus koppelt het mediabedrijf een aantal gezichten aan de actie. Zo zijn er Digitale Fashionbags beschikbaar van onder meer Anouk Smulders, Lieke van Lexmond en Gooische Vrouwen.

De mobiele provider deed ook een onderzoekje onder 250 vrouwen in de leeftijd van 20-40 jaar waaruit blijkt dat ze maandelijks en soms wekelijks shoppen, maar lang niet alle kleding daadwerkelijk dragen. Volgens marketingmanager Lorena Zinkhann waren de uitkomsten van het onderzoek de inspiratie om de Digitale Fashionbag te ontwikkelen.

De loopt van 19 augustus tot en met 15 september.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in