Overslaan en naar de inhoud gaan

Satudarah documentaire houdt gemoederen op Twitter flink bezig

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De geruchtmakende documentaire van 2Doc over motorclub Satudarah is het meest besproken in de GfK Twitter TV Rating. Het programma is goed voor een dikke 1,3 miljoen impressies - ruim het dubbele van alle andere programma&;s in de top-10 bij elkaar - en nagenoeg drieduizend tweets. Bijna vijftienhonderd gebruikers ventileerden hun mening door het versturen van een tweet.

related partner content for mobile comes here

2Doc wordt gevolgd door &;vaste gasten&; De Wereld Draait Door en Jinek, die respectievelijk 55K en 43K impressies scoren.

De interactieve tabel geeft het Twitter bereik, de Twitter impressies, twitteraars en tweets weer. Het Twitter bereik staat voor het aantal unieke personen dat tijdens het programma bereikt is via Twitter. Impressies staat voor het totale aantal tweets dat gelezen is over het programma. Twitteraars betreft het aantal personen dat een tweet over het programma heeft verstuurd en Tweets staat voor het totale aantal tweets over het programma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in