Overslaan en naar de inhoud gaan

Sander Hanenberg nieuwe marketing- en communicatiemanager bij Terre des Hommes

Afkomstig van ontwikkelingsorganisatie VSO.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sander Hanenberg is de nieuwe marketing en communicatiemanager bij Terre des Hommes.  

related partner content for mobile comes here

Hanenberg is verantwoordelijk voor de communicatie en marketing van de kinderrechtenorganisatie Terre des Hommes, een organisatie met meer dan tweehonderd projecten in zeventien landen om kinderen te beschermen tegen uitbuiting. Naast het hoofdkantoor in Den Haag zijn er nog veertig lokale Terre des Hommes winkels in Nederland, die door 1600 vrijwilligers worden gerund.

Hanenberg brengt bijna twintig jaar ervaring in marketing mee. Hij heeft zowel aan klantzijde als aan bureauzijde gewerkt, voor profit en non-profit organisaties, met campagnes voor uiteenlopende merken als RBS, Renault, Sportlife, Mentos, NPL, Unicef, SHO. De afgelopen jaren werkte hij bij ontwikkelingsorganisatie VSO. Zijn specialisme is online en mobile marketing.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in