Saatchi & Saatchi creëert girlband
Een klassieke case van under-the-radar promotie is een nummer van Busta Rhymes en P Diddy. Deze maakten enkele jaren geleden het nummer…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Saatchi & Saatchi's jeugddivisie Gum neemt deze benadering een stap verder. Onder het motto 'muziek kan commerciëler' heeft Gum een meisjesband samengesteld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Doel is deze te gebruiken als marketinginstrument om jonge consumenten beter te bereiken. Naar verluid doet al aantal merken mee, waaronder een frisdrankmerk en een autoproducent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe dames dragen namen als Mercedes, Chanel, S-Jay en Rockwell. De groep maakt volgende maand haar debuut in een soap op de mobiele telefoon.
Als de benadering aanslaat, wil het bureau hetzelfde doen met een rockband en een komiek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid