Saatchi & Saatchi creëert girlband
Een klassieke case van under-the-radar promotie is een nummer van Busta Rhymes en P Diddy. Deze maakten enkele jaren geleden het nummer…
Saatchi & Saatchi's jeugddivisie Gum neemt deze benadering een stap verder. Onder het motto 'muziek kan commerciëler' heeft Gum een meisjesband samengesteld.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Doel is deze te gebruiken als marketinginstrument om jonge consumenten beter te bereiken. Naar verluid doet al aantal merken mee, waaronder een frisdrankmerk en een autoproducent.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe dames dragen namen als Mercedes, Chanel, S-Jay en Rockwell. De groep maakt volgende maand haar debuut in een soap op de mobiele telefoon.
Als de benadering aanslaat, wil het bureau hetzelfde doen met een rockband en een komiek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid