Radio 1 weigert 'trojan commercial' BNR


Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio: 'Onder de naam "Bay & Air" hebben we Ster-zendtijd ingekocht. Daardoor konden we als eerste commerciële radiozender ooit adverteren op de publieke omroep.' Hij vindt het 'kleinzerg' om geen reclameboodschappen van concurrenten toe te staan. 'Wij zenden ook gewoon spotjes uit voor de VARA-gids, totaal geen probleem. We willen mensen graag laten weten dat er een keuze is als het om nieuwsradio gaat.'
De actie op Radio 1 is onderdeel van de nieuwe BNR-campagne "15 jaar Verstand van Zaken". BNR kijkt daarin terug op de afgelopen jaren en wil laten zien dat het altijd al verstand van zaken heeft gehad. Om dit te bewijzen zijn radioquotes uit het BNR-verleden met een voorspellende gave te horen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: BNR.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid