Overslaan en naar de inhoud gaan

Radio 1 weigert 'trojan commercial' BNR

Radio 1 heeft vandaag een spot van BNR Nieuwsradio van de zender gehaald. Omdat Radio 1 de concurrerende nieuwszender geen Ster-zendtijd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwsradio: 'Onder de naam "Bay & Air" hebben we Ster-zendtijd ingekocht. Daardoor konden we als eerste commerciële radiozender ooit adverteren op de publieke omroep.' Hij vindt het 'kleinzerg' om geen reclameboodschappen van concurrenten toe te staan. 'Wij zenden ook gewoon spotjes uit voor de VARA-gids, totaal geen probleem. We willen mensen graag laten weten dat er een keuze is als het om nieuwsradio gaat.'

related partner content for mobile comes here

De actie op Radio 1 is onderdeel van de nieuwe BNR-campagne "15 jaar Verstand van Zaken". BNR kijkt daarin terug op de afgelopen jaren en wil laten zien dat het altijd al verstand van zaken heeft gehad. Om dit te bewijzen zijn radioquotes uit het BNR-verleden met een voorspellende gave te horen.

Bron: BNR.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in