PTT Post schakelt naar nieuwe merknaam
De nieuwe merknaam is vanaf donderdag zichtbaar op straat omdat vanaf dan de zomerkleding van de circa 40.000 postbestellers voorzien zal zijn van de nieuwe naam en het bijbehorend logo. Het is de eerste concrete stap in de geleidelijke invoering van de nieuwe naam, die de oude naam na 24 jaar gaat vervangen. De komende maanden worden onder meer alle 20.000 brievenbussen en de 3900 bedrijfsvoertuigen aangepast. Het hele traject van de naamswijziging zal ongeveer twee jaar in beslag nemen. Tot de naamsverandering is vooral besloten met het oog op de buitenlandse activiteiten. De afkorting PTT wordt in veel landen nog in verband gebracht met staatsbedrijf en bureaucratie. Bovendien kan PPT in andere Europese landen verwarring wekken met het lokale postbedrijf (ANP).
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid