Overslaan en naar de inhoud gaan

Philip Kotler: 'Marketeer, wees een expert in online branding'

Tijdschrift voor Marketing sprak exclusief met Philip Kotler. In nummer 11 kunt u het hele interview lezen, in de nieuwsbrief een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Ik adviseer marketeers om niet roekeloos hun budget in te zetten op traditionele media, maar minimaal 10 procent te reserveren voor experimenten in nieuwe media.’

related partner content for mobile comes here

‘Je ziet dat accountability belangrijker wordt voor marketeers. Niet dat marketeers accountants moeten worden, maar de samenwerking met de afdelingen sales en finance kan een stuk beter.’

‘Mensen vinden het steeds belangrijker een steentje bij te dragen aan een betere wereld en de maatschappij waarin ze leven.’

‘Televisiereclame heeft een serieus probleem. Maar ik verwacht niet dat de reclamespot geheel gaat verdwijnen’.

Het hele interview is te lezen in het novembernummer van Tijdschrift voor Marketing, dat woensdag 7 november op de mat valt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in