Overslaan en naar de inhoud gaan

P&G introduceert merken via internet

Procter & Gamble gaat het internet gebruiken om nieuwe merken te introduceren en te bouwen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei de nieuwe topman, A. Lafley -en opvolger van de Nederlander D. Jager- deze week op de algemene aandeelhoudersvergadering in Cincinnati.

related partner content for mobile comes here

Physique, the nieuwste haarverzorgingslijn van P&G, is al online geïntroduceerd met het doel product trials te realiseren. Lafley: "Totnogtoe hebben meer dan vijf miljoen vrouwen de bezocht en een miljoen daarvan heeft de producten zelf uitgeprobeerd of aan hun vrienden aanbevolen via de Club Physique."
P&G zet zijn kaarten duidelijk op internet, aldus Lafley. Online producttesting kan voor eentiende van de kosten en in een kwart van de tijd van traditionele methoden worden gerealiseerd, technology transfer kan veel sneller omdat P&G wetenschappers over de hele wereld zijn gelinkt, terwijl b-to-b transacties veel sneller en beter gaan via het net.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in