Overslaan en naar de inhoud gaan

Online reputatiemanagement anno 2012: onderzoek Communicatie en Porter Novelli

We kunnen in dit tijdperk niet meer om online reputatiemanagement heen. Bedrijven en organisaties moeten realtime bezig zijn met het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Welke rol speelt de organisatiecultuur bij online reputatiemanagement? Welke functie heeft de directie hierin? Moet het nu centraal, decentraal of anders worden georganiseerd? Vakblad Communicatie en PR-bureau Porter Novelli slaan de handen ineen om uw ervaringen met online reputatiemanagement te peilen. We vragen u om de vragenlijst in te vullen. Dit kost circa vijf minuten van uw tijd. Uw bijdrage wordt vanzelfsprekend beloond met het onderzoeksrapport.

related partner content for mobile comes here

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in