Online reputatiemanagement anno 2012: onderzoek Communicatie en Porter Novelli
We kunnen in dit tijdperk niet meer om online reputatiemanagement heen. Bedrijven en organisaties moeten realtime bezig zijn met het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Welke rol speelt de organisatiecultuur bij online reputatiemanagement? Welke functie heeft de directie hierin? Moet het nu centraal, decentraal of anders worden georganiseerd? Vakblad Communicatie en PR-bureau Porter Novelli slaan de handen ineen om uw ervaringen met online reputatiemanagement te peilen. We vragen u om de vragenlijst in te vullen. Dit kost circa vijf minuten van uw tijd. Uw bijdrage wordt vanzelfsprekend beloond met het onderzoeksrapport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid